כמה עולים לימודי משפטים?

מחפשים ללמוד משפטים בישראל? ביררנו לכם מחירים וגובה שכר לימוד במכללות למשפטים ברחבי הארץ כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

 
אחד מתחומי הלימוד בהם ניתן למצוא המון מכללות פרטיות לצד האוניברסיטאות הוא לימודי המשפטים בישראל. מצד אחד הביקוש ללימודי משפטים באוניברסיטה הוא עצום והמכללות מספקות אלטרנטיבה מצויינת למי שלא זכה להתקבל לאוניברסיטה. מצד שני, מחיר שכר הלימוד למכללה פרטית למשפטים הוא ברוב המקרים יקר ברבה משכר לימוד אוניברסיטאי.

בכתבה הבאה בדקנו באתרי כמה מכללות פרטיות למשפטים כדי לנסות ולגלות כמה עולים לימודי משפטים בישראל.

(הערה: כל הנתונים והמחירים המצויינים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו ומאחר ונאספו מאתרים חיצוניים, ין אנו יכולים להיות אחראים על אמינותם).

מכללת שערי משפט - שכר לימוד

מכללת שערי משפט היא אחת מהמכללות הפרטיות למשפטים המבוקשות ביותר בישראל. למכללה אישור מהמועצה להשכלה גבוהה להעניק תואר ראשון במשפטים (LL.B) וכן תואר ראשון בתחומים נוספים כגון תואר ראשון במשפט העברי ותואר ראשון בחשבונאות.

לפי האתר הרשמי של המכללה, גובה שכר הלימוד לשנה הוא 26,850 ש"ח לשנה במהלך שלושת השנים הראשונות ו-13,425 ש"ח לתלמידי שנה רביעית.

לימודי משפטים במרכז האקדמי כרמל - שכר לימוד

גם המרכז האקדמי כרמל אשר ממוקם בחיפה הוא מוסד פרטי המציע לימודי משפטים לתואר ראשון. המסלול במכללה מורכב משלושה מכלולים - לימודי הליבה המשפטית, קורסים במנהל עסקים וקורסים לבחירה חופשית.

באתר הרשמי של המרכז האקדמי כרמל לא מצאנו פירוט של גובה שכר לימוד אך לפי האתר הבא שכר הלימוד ללימודי משפטים במכללה הוא כ-28,000 ש"ח בשנה.

לימודי משפטים במכללת נתניה - שכר לימוד

על פי האתר הרשמי של מכללת נתניה, לימודי משפטים עולים 29,700 ש"ח לשנת לימוד.

שכר לימוד ללימודי משפטים במכללה למינהל

במסלול האקדמי של המכללה למינהל מציעים לימודי משפטים לתואר ראשון וגם לימודי תואר ראשון לבעלי תואר אקדמי.

באתר הרשמי של המכללה מציגים את שכר הלימוד בשכר כולל ולא מחולק לשנות לימוד. כך למשל עלות שכר הלימוד הכולל לתואר ראשון במשפטים היא 110,528 ש"ח ועלות שכר הלימוד ללימודי תואר ראשון במשפטים לאקדמאים היא 96,456 ש"ח.

אם אתם חושבים על לימודים משולבים במכללה למינהל כגון לימודי משפטים ותקשורת, משפטים ומינהל עסקים או משפטים וכלכלה, מחיר שכר הלימוד יהיה כבר 120,000 ש"ח ומעלה.

לימודי משפטים במרכז הבינתחומי בהרצליה - שכר לימוד

עוד מכללה שנחשבת לאחת המבוקשות ביותר בקרב המכללות הפרטיות היא המרכז הבינתחומי בהרצליה המציע לימודי תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים או משפטים וממשל וכן לימודי תואר שני למשפטים.

באתר המכללה מפורסם גובה שכר הלימוד שעומד על 36,950 ש"ח לשנת לימוד בסיסית כאשר לימודים בתוכניות מיוחדות דורשים תוספות שונות.

לימודי משפטים בקריה האקדמית קרית אונו - שכר לימוד

בקריה האקדמית קרית אונו המציעה בנוסף גם לימודי משפטים למגזר הדתי לאומי ולמגזר החרדי מצאנו כי שכר הלימוד הוא 29,150 ש"ח לשנה. המכללה מציעה הרבה מאוד סוגים של מלגות והנחות על פי קריטריונים רבים.



Post-Name
Reviewed by Reviewer-Nameon August 25 2015
Rating: Your-Rating

תגובות