קורס למערכות לינוקס

ג'ון ברייס הדרכה, מרכז ההדרכה הבלעדי בישראל של חברת רד האט העולמית, מכריזה על פתיחת קורס חדש וייחודי המלמד את הטכניקות הנדרשות לאיתור תקלות, בזמן אמת, במערכות לינוקס, בדגש על מגוון כלים הזמינים במערכות Red Hat Enterprise Linux.

חברת רד האט, מפיצת הלינוקס הגדולה בעולם, פיתחה סדרת קורסי הכשרה מבוססי Linux שמטרתם לקדם את Linux כפתרון עסקי לארגונים. קורסים אלו זוכים להצלחה בכל העולם בקרב משווקים, מפתחים, מטמיעים וחברות ענק כדוגמת Ford , Oracle, IBM ועוד.

ג'ון ברייס מציעה סדרה של קורסי רד האט, החל מהקורסים הבסיסים המתאימים לחסרי רקע בעולם הלינוקס ועד לשלב הסמכת ה RHCE היוקרתית – Red Hat Certified Engineer. המסלול פועל במודל ייחודי בעולם ותוכנן במיוחד עבור דרישות התעשייה המקומית בישראל. קורס זה יועבר על סביבת עבודה מקורית וחומרי לימוד מקוריים של חברת רד האט.

הקורס יימשך כ-4 ימים, ויתמקד בתרגול בתוך מעבדות המדמות תקלות ומגוון תרחישי אמת מהעבודה השוטפת. בנוסף, צפויה ג'ון ברייס לקבל את ההסמכה להעביר גם את הקורסים מסדרת ה -RHCA ((Redhat Certified Architect היוקרתית, ובכך היא תצטרף למועדון החברות בו רק מרכזי הדרכה בודדים בכל רחבי אירופה.

לדברי רונן בהנמפר, מנהל מחלקת טכנולוגיות בג'ון ברייס הדרכה: "בעקבות הגברת פריסת שרתי לינוקס ברחבי התעשייה, עולה גם הדרישה למומחים בעלי ידע מעשי בתפעול תקלות ופתרונן, אולם משימות איתור ופתרון תקלות הינן משימות המשלבות אומנות וידע יחד עם ניסיון וטכניקה מקצועית. קורס זה מהווה הזדמנות ייחודית לבצע תהליכי בקרת איכות של מערכות ושירותים, ולהתנסות בתהליכי איתור תקלות בזמן אמת כחלק מעבודתם בפועל של מנהלי מערכות לינוקס".

בהנמפר הוסיף: "הקורס מבוסס על מדריכים עתירי ניסיון בתחום רד האט, קוד פתוח ולינוקס ועל הידע והניסיון שנצבר בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס".

אודות ג'ון ברייס הדרכה והטמעה

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הינה חברת הדרכה המובילה בישראל ובאירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע , ובתחום הדרכת מיומנויות ניהול, שרות ומכירות. ג'ון ברייס הדרכה הנה מרכז הדרכה מורשה של חברות התוכנה והחומרה המובילות בשוק, כדוגמת: Oracle, Microsoft , IBM ,HP, CA ,Checkpoint BEA, Redhat, Business Objects PeopleSoft, BMC Mercury,, ועוד. לג'ון ברייס הדרכה פעילות ומרכזי הדרכה בכל רחבי אירופה וסין. ג'ון ברייס הדרכה והטמעה בע"מ, מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ ומכללות הי-טק, מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ והן חלק ממטריקס.

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל- 1.43 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 67.5 מיליון שקל ותזרים המזומנים גדל ל- 98 מיליון שקל. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.

מאת: אולמדיה יחסי ציבור

תגובות