קורס תוכנה דרך האינטרנט

מכללת הי-טק מכריזה על שירות חדש וייחודי: שירותי כיתה מתקדמים עם שליטה מרחוק.

מכללת הי- טק הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס מציעה, לראשונה בישראל, שירותי כיתה מתקדמים עם שליטה מרחוק. מדובר בשירות של השכרת תחנות וירטואליות הכוללות את כל רכיבי התוכנה הדרושים למטרות הדרכה, בדיקות וכל צורך אחר, ע"י חיבור אינטרנט פשוט. השירות יוצע לכל החברות המעוניינות להעביר קורסים אצלם בארגון וחסרות את יכולות החומרה המתאימות. הכיתה הוירטואלית מתאימה לעד 30 תלמידים ומרצה.

שירותי השליטה מרחוק כוללים: חוות שרתים עם גישה אינטרנטית, שירותי גישה מאובטחת אל חוות השרתים, אפשרות יישום בסביבות מורכבות ללא צורך בהתקנות באתר הלקוח, חומרת שרתים המאפשרת להריץ שירותים כבדים ומורכבים, אחסון חיצוני המאפשר הקמת סביבות הדורשות שטח אחסון גדול וחיצוני. כמו כן, קיימת אפשרות להתקנת תוכנות ומערכות הפעלה לפי דרישה ועוד. כלל השירותים המוצעים במסגרת הכיתה נתמכים על ידי שירות טכנאים צמוד מטעם מכללת הי-טק.

לדברי יוסי לחמיש, מנכ"ל מכללת הי- טק: "שירות הכיתה עם שליטה מרחוק מהווה פריצת דרך ייחודית וחסרת תקדים בארץ, המציעה לארגונים שונים בעלי צרכי לימוד בעלי אופי ספציפי להשתמש בטכנולוגיות לימוד מתקדמות במקום ובזמן שיבחרו, תוך שמירה על אותה רמה גבוהה של איכות ותמיכה כמו במרכז ההדרכה המקצועי אצלנו. מעבר לכך ישנם יתרונות רבים לשימוש בשירות זה, כמו: אפשרות לקיים קורסים מורכבים ללא התקנות מיוחדות, חיסכון בעלויות רכישה ותחזוקה וכמובן חסכון בכוח אדם".

רונן גבאי, CTO מכללת הי- טק, מוסיף כי "מדובר בשירות ייחודי של מכללת הי –טק המעלה את הרף של היצע שירותי ההדרכה הטכנולוגיים הקיימים בשוק עבור ארגונים וחברות. האפשרויות המתקדמות שמעניקה הכיתה הוירטואלית מהווים ללא ספק נכס יוצא דופן לכל גוף המעוניין ברכישת כלים ומיומנויות לצרכיו הפנימיים".

אודות מכללת הי-טק

מכללת הי-טק הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל ללימודי טכנולוגיית המידע והאלקטרוניקה. המכללה הנה מרכז הדרכה מוסמך ומאושר על ידי יצרניות התוכנה והטכנולוגיות המובילות והנפוצות בעולם: Microsoft, Sun, Check Point, Citrix, Texas Instruments, Novell, Vmware Oracle,. בנוסף, מציעה המכללה מגוון רב של קורסים בתחומים נוספים כגון: הנדסה, ואלקטרוניקה,UNIX ,LINUX , תקשורת, ,Security פיתוח, רשתות, אינטרנט, שיווק לתחום ההיי-טק, Multimedia ועוד.

מכללת הי-טק שמה דגש מיוחד על מגוון, חדשנות טכנולוגית ואיכות ההדרכה על מרכיביה השונים. מכללת הי-טק היא שותפה זהב של מיקרוסופט, ונבחרה על ידי מיקרוסופט העולמית,שש שנים ברציפות, למכללה האיכותית והגדולה בישראל, וכל זאת בזכות הקפדה רבה על כל מרכיבי ההדרכה: מרצים מן השורה הראשונה בעלי ניסיון מעשי רב, סביבת לימוד מושלמת, מערכי הדרכה ועוד. המכללה מכשירה למעלה מ- 12,000 אנשי היי-טק בשנה. מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ, ג'ון ברייס הדרכה בע"מ, ומכללות הי-טק מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ, והן חלק מחברת מטריקס.

מאת: אולמדיה

תגובות