קורס ברמנים - איפה כדאי?

בכתבה הבאה נציג לכם רשימת בתי ספר אשר מציעים קורס ברמנים ונציג לכם גם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לבחור את הקורס המתאים לכם.

מה לומדים בקורס ברמנים?

למרות שלהיות ברמן נראה דבר קל שכל אחד יכול לבצע, יש הרבה מה ללמוד בשביל להיות ברמן ואת כל אלו תוכלו לקבל בקורס ברמנים מקצועי. קורס ברמנים טוב מומלץ שיכיל בלימודים ידע תיאורטי וידע מעשי.

הלימוד התיאורטי בקורס ברמנים עורך היכרות רצינית ומקיפה עם כל סוגי האלכוהול כגון יין, בירה, וויסקי, וודקה וכו' ומלמד על ההבדלים בין הסוגים השונים, על ההיסטוריה של המשקאות וכו'. בשלב המעשי ילמד הברמן המתחיל כיצד להגיש את המשקאות לפי סוג המשקה, כיצד להכין קוקטיילים, סגנון ההגשה ועוד.

המלצה: ודאו כי הקורס ברמנים שבחרתם מכיל גם לימוד תיאורטי וגם לימוד מעשי וכן ודאו כי הקורס מציע בלימודיו את כל סוגי המשקאות (גם משקאות תוצרת חוץ) ולא רק את אלו המוכרים.

מה מקבלים בסוף קורס ברמנים?

בכל מקום בו מתקיים קורס ברמנים טוב ומקצועי, תקבלו בסוף הקורס תעודת סיום מטעם בית הספר אותה תוכלו להראות למעסיקים אשר יבקשו זאת.

כמה מרוויח ברמן?


המשכורת של ברמן מורכבת בדרך כלל משכר בסיס פלוס טיפים ובממוצע ברמן מרוויח כ-35 עד 70 ש"ח לשעה. המחיר ישתנה לפי סוג הפאב, מיקומו וכמובן טיב העבודה ומקצועיותו של הברמן.

כמה עולה קורס ברמנים?

מחיר קורס ברמנים הוא עסק לא יקר במיוחד והמחירים בין הקורסים השונים נעים בין 2500 ש"ח ל- 4500 ש"ח ויחסית לתחומים אחרים מחיר זה נחשב זול.

איפה אפשר ללמוד קורס ברמנים?

הנה רשימה של כמה מקומות בישראל שמציעים קורס ברמנים:

בר טנדר קורס ברמנים - מכללה גדולה המציעה קורס ברמנים מורחב עם תוספות רבות ומציעים בסוף הקורס תעודת הסמכה בינלאומית. לבר טנדר סניפים בתל אביב, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, אשקלון, באר שבע ועוד..

זמן אמיתי קורס ברמנים- אחד מהבתי ספר הוותיקים בארץ המציעים קורס ברמנים. המכללה מוכרת גם לפקדון לחיילים משוחררים ומי שנמצא בסטטוס הזה יכול לנצל את הפקדון לטובת הלימודים.

לימון קורס ברמנים - בית ספר לברמנים המציע קורס ברמנים מקצועי ומוכר אף הוא לחיילים משוחררים.

בר מסטר ברמנים - מכללה גדולה לקורס ברמנים בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של נושאי לימוד תיאורטיים ומעשיים לברמן.

קורס ברמנים Show Bar - קורס ברמנים מקצועי המציע 10 מפגשים הכוללים גם סדנת קפה וסדנת פלירטינג.

תגובות