קורס ניהול רשתות וירטואליות

מכללת היי טק משיקה קורס חדש ובלעדי - קורס ניהול רשתות אלחוטיות מוסמך VMWARE ו- Microsoft. כל הפרטים בכתבה הבאה.

המסלול, אשר מהווה התמחות במחשוב ענן ווירטואליזציה, מקנה לבוגריו את תוארMicrosoft Certified IT Professional ו- Vmware Certified Professional, תואר יוקרתי ומבוקש מאוד ברחבי העולם, המאפשר לבוגריו להשתלב בשוק התשתיות במהירות תוך יתרון משמעותי על המתחרים.

קורס מנהל רשתות אלחוטיות - מה הוא כולל?

בהתמחות זו ילמדו התלמידים להכיר וליישם את מוצרי הוירטואליזציה המובילים בשוק וכיצד אלו מסייעים לארגון בהוזלת עלויות שרותי המחשוב. מסלול זה משלב גם פרויקט מעשי הבנוי משלבים שונים ומתבצע בהנחיית המרצה בכיתה וכן באופן עצמאי. כל תלמיד יידרש להתמודד עם החלק המעשי בתחום התשתיות בהתאמה לנושאים הרלוונטיים במסלול.

לדברי רונן גבאי, CTO במכללת הי-טק: "מיחשוב ענן הוא אחד התחומים הכי חמים כיום בשוק מערכות המידע, ועל רקע כך החלטנו לפתוח מסלול חדש שמלמד ניהול רשתות עם התמחות של מיקרוסופט ו-VMWARE. מסלול ייחודי זה מעניק לתלמידים את כל הכלים והידע לניהול של מערכות ורשתות וירטואליות. הכלים שההכשרה מקנה לבעלי המקצוע ויכולת ההתמודדות עם בעיות ואתגרים הם מהאיכות הגבוהה ביותר כיום בשוק".

גבאי הוסיף כי "התארים MCITP ו- VCP מוכרים בכל העולם ומאפשרים לחברות המעוניינות להעסיק מקצועני מיחשוב להעריך את יכולתו של המועמד באופן אובייקטיבי. המעסיק הפוטנציאלי יודע שמולו נמצא מועמד המוכשר לנהל מערכות ורשתות וירטואליות המבוססות על הטכנולוגיה של Vmware ו- Microsoft ויש בכך יתרון תחרותי משמעותי בשוק העבודה לבוגרי המסלול".

מאת: אולמדיה ייעוץ שיוקי

תגובות