קורס קוסמטיקה

איפה אפשר ללמוד קורס קוסמטיקה? כמה זה עולה? ועוד כמה טיפים והמלצות על קורס קוסמטיקה בכתבה הבאה שלפניכם.

אם יש לכן חוש אסתטי ויופי וטיפוח הוא שם השני שלכן, כדאי לכן לשקול להיכנס לעולם הקוסמטיקה כקריירה לחיים. ישנן מכללות רבות בארץ המציעות קורס קוסמטיקה בסוגים ומסלולים שונים. בכתבה הבאה נציג לכם מידע על לימודי קוסמטיקה כגון מה הם מציעים, למי זה מתאים מהם המחירים ועוד טיפים והמלצות שונות.

מה לומדים בקורס קוסמטיקה?

קורס קוסמטיקה מכיל תחומים רבים הקשורים בעולם הטיפוח והיופי. ברוב המכללות תלמדו נושאים כמו מבוא לאנטומיה ופיסיולוגיה, מבנה הגוף, מבנה העור (דרמטולוגיה), צורות וטכניקות של איפור, איפור כלות, תזונה, עיצוב גבות וכן לימוד על מכשירים שונים כגון מכשירים להסרת שיער, מכונת הברשה, מכשיר חימום שעווה ועוד...

כמו כן, ישנן מכללות המציעות קורס קוסמטיקה טבעית אשר בו מתרכזים יותר בשמנים ומוצרי טיפוח טבעיים שונים.

איזו תעודה מקבלים בקורס קוסמטיקה?

כדי לעסוק כקוסמטיקאית משרד העבודה דורש עמידה בתנאים מסויימים (כמו למשל מגיל 18 ומעלה, 10 שנות לימוד וכד') וכן לעבור בהצלחה מבחן הסמכה בסוף הקורס. לאחר שעמדתם בכל התנאים תקבלו תעודה הנקראת "סוג 1" המקנה לכם אישור לעסוק כקוסמטיקאית.

כמה זמן נמשך קורס קוסמטיקה?

ישנם הבדלים בין המכללות לקוסמטיקה השונות אך בממוצע ניתן לומר שקורס קוסמטיקה אורך כ-700 שעות אקדמיות ומתפרס על פני כשנה וחצי. כמו כן, ברוב המכללות מציעים לימודי בוקר או ערב.

האם קורס קוסמטיקה מוכר בפקדון השחרור מצה"ל?

התשובה היא כן. ישנם מכללות שמציעות לימודי קוסמטיקה בהם ניתן להשתמש בפקדון השחרור מהצבא.

כמה עולה קורס קוסמטיקה?

מחיר קורס קוסמטיקה הוא שונה בכל מכללה אך ניתן לומר כי בממוצע לימודי קוסמטיקה עולים כ-12,000 ש"ח ללימודים המפתפרסים על פני שני וחצי.

איפה אפשר ללמוד קורס קוסמטיקה?

ישנן לא מעט מכללות המציעות קורס קוסמטיקה. הנה רשימה של כמה מהן:

איב סנטר - מכללה בינלאומית למקצועות הקוסמטיקה המציעה מגוון מסלולים של קורסים כמו למשל קורס קוסמטיקה לתעודת הסמכה של משרד התמ"ת, קורס קוסמטיקה לתואר של ארגון סידסקו, קורס קוסמטיקה מתקדמת וקורס קוסמטיקה בעין רפואית. למכללה יש כמה סניפים הממוקמים ברעננה, רחובות וחיפה.

המכללה לקוסמטיקה רפואית ברמת גן - מכללה גדולה הממוקמת ברמת גן ומציעה קורס קוסמטיקה של 776 שעות אקדמיות עם אופציה ללימודי ערב, בוקר או ימים מרוכזים.

המכללה למקצועות האסתטיקה - מכללה המוקמת בנתניה ומציעה מסלול לימודים המותאם אישי לכל תלמיד/ה.

Life For You - מכללה ללימודי קוסמטיקה בצפון המציעה קורסים שונים כגון קורס בניית ציפורניים, קורס מניקור/פדיקור, עיצוב גבות ועוד.

ג'יג'י אקדמיק - מכללה גדולה וותיקה בישראל ללימודי קוסמטיקה בישראל המציעה קורס של 800 שעות אקדמיות על פני שנה וחצי עם אופציה ללימודי בוקר וערב . בנוסף, ניתן להשתמש גם בפקדון השחרור מהצבא.

מאמרים בנושא דומה:
קורס רפואה סינית

תגובות