מכללת קיי

מחפשים מידע על מכללת קיי? למי זה מתאים? מהם המחירים והמלגות? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

מכיוון שהאתרים הרשמיים של המכללות בישראל גדושים בכל כך הרבה מידע, לפעמים אפשר ללכת לאיבוד בין כל הקורסים והתוכניות הלימודיות. לכן, אנו שמחים לפתוח כאן בפורטל המכללות והקורסים סדרת כתבות חדשה בשם "מכללה ביום" ובה בכל פעם נציג מכללה אחת ונפרט אודותיה בקצרה ובתמציות כך שתוכלו לבחור בצורה פשוטה וקלה בין המכללות השונות.

במהלך הסדרה, אנו נדאג גם לסקר מכללות קטנות ופחות מוכרות אשר נמצאות בפרפיריה אך גם מכללות מוכרות ויוקרתיות. בכתבה הראשונה שבסדרה, אנו שמחים להציג לכם מידע כללי ותמציתי על מכללת קיי בבאר שבע.

מכללת קיי באר שבע

מכללת קיי בבאר שבע היא מכללה לחינוך המציעה הכשרה אקדמית למורים ולאנשי הוראה בכל התחומים. מכללת קיי היא אחת מהותיקות בישראל כאשר נוסדה אי שם ב-1954 ולאחר גילגולים רבים קיבלה הכרה אקדמית ב-1994. ישנם כ-3000 סטודנטים וסטודנטיות הלומדים במכללת קיי ועוד כ-500 נוספים במסגרת מכינה. המכללה ממוקמת ברח' יהודה הלוי בבאר שבע.

מי לומד במכללת קיי?

מאחר ומכללת קיי היא מוסד להכשרת מורים, כל מי שמעוניין בקריירת הוראה כמו מורים, גננות, חינוך מיוחד וכו' יכול ללמוד במכללת קיי ולקבל דרכה תעודת הוראה.

אילו תוכניות מציעים במכללת קיי?

המכללה מציעה מגוון של תוכניות לימודיות המתאימות לאנשי הוראה לכל הגילאים החל מגני ילדים ועד לחינוך על יסודי.
במכללה מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה בכל הגילאים (גיל הרך, יסודי, על יסודי) ובמגוון התמחויות כגון מתמטיקה, אנגלית, לשון חינוך מיוחד ועוד).

בנוסף, מציעה המכללה תוכניות נוספות כגון לימודי המשך למורים, הסבת אקמאים למורים ועוד. מומלץ מאוד לקרוא בדף הבא שבאתר הרשמי של המכללה את כל ההתמחויות והתוכניות שמכללת קיי מציעה.

מהו גובה שכר הלימוד במכללת קיי?

על פי האתר הרשמי של מכללה קיי, שכר הלימוד לתואר בחינוך ותעודת הוראה הוא 12,613 ש"ח לשנת תשע"א. שכר לימוד זה יכול להשתנות הן כלפי מטה במידה ואתם מקבלים מלגה או כלפי מעלה במידה ותצטרכו ללהשלים קורסים חוזרים, פיצול שנת לימודים וכד'.

מלגות במכללת קיי

באתר מכללת קיי מציעים חמישה סוגי מלגות המוצעות מטעם המכללה בעיקר לסטודנטים שיקחו חלק בחונכות לילדים עם צרכים מיוחדים, חונכות לסטודנטים, התנדבות בקהילה ואף לסדונטים משכבת סוציו אקדמית נמוכה. מעבר לכך, המכללה תפנה אתכם למוסדות, עמותות וארגונים שונים המציעים מלגות או הנחות שונות לסטודנטים שעומדים בקריטריונים שונים ומגוונים.

איך פונים למכללה?

כתובת מכללת קיי היא רחוב הרב יהודה הלוי 33, באר שבע.

טלפון של מכללת קיי הוא 08-6402777 או 08-6402795

וכתובת אתר האינטרנט הרשמי של המכללה הוא http://www.kaye.ac.il

הערה: המידע המופיע בכתבה נשען על מקורות מרשת האינטרנט ויכול להשתנות בהתאם למכללה עצמה לכן, אין אנו נוטלים אחריות על מידע זה.

תגובות