קורס אנגלית

לימוד אנגלית הוא כמעט הכרחי כיום לצורך לימודים או אנגלית לעסקים. הנה כמה מכללות שמציעות קורס אנגלית שיעזור לכם בשיפור השפה.

הרבה מאיתנו רוצים ללמוד שפה נוספת ברמה גבוהה, אך אם כבר לימודי שפה – כדאי ללמוד אנגלית. קודם כל מדובר באחת השפות השימושיות ביותר ברחבי העולם, כך שהכרת השפה האנגלית מאפשרת להסתדר כמעט בכל מדינה שמטיילים בה. בנוסף ברוב העסקים כיום יש דרישה לידע ברמה גבוהה באנגלית. לחלק מהמקומות מספיק אנגלית ברמה בסיסית, אך בחלק מהמקומות דורשים אנגלית ברמה גבוהה.

אמנם לא כולם נולדו עם כישורי שפה גבוהים, אך לשם כך הוקמו קורסים באנגלית. ישנו מגוון גדול מאד של לימודי אנגלית בארץ. יש מכללות לאנגלית, יש מכללות ללימודי שפה שכוללות בין היתר לימודי אנגלית, ויש מכללות שונות הפותחות אפשרות בין שאר הקורסים שלהם גם לקורסי אנגלית. יש מכללות שמאפשרות לימודי אנגלית למתחילים, לימוד אנגלית לעסקים ועוד.

גם צורת הלימוד היא כבר לא אחידה. בעוד שחלק מהמכללות מציעות קורס אנגלית בכיתה מול מורה לאנגלית, היום אפשר גם למצוא לימוד אנגלית באינטרנט וכך תוכלו ללמוד אנגלית ברשת. יש אפילו אפשרות למצוא לימודי אנגלית חינם.

כמה עולה קורס אנגלית?

מחיר קורס אנגלית משתנה בין הקורסים השונים. יש מכללות גדולות ברמה גבוהה באנגלית הכוללות מספר תלמידים מצומצם ומורים מקצועיים, ופעמים רבות מדובר בקורסים יותר יקרים. לפעמים יש הנחות גדולות לקורסים אם אתם סטודנטים, חיילים, נרשמים מוקדם וכד' ולכן כדאי לברר זאת לפני הרישום. כיום אפשר למצוא אפילו קורס אנגלית בחינם, לרוב מדובר בקורסים באינטרנט. באופן כללי מחיר קורס אנגלית עשוי לנוע בין 1,500 ₪ ל-2,500 ₪, אך כפי שאמרנו כבר מדובר במחיר גמיש.

עלות קורס אנגלית תלויה גם במשך הקורס. יש קורסים הנמשכים כשנה ויש קורסים מצומצמים יותר, והדבר כמובן משפיע על מחיר הקורס. כמו כן, המחיר תלוי בכמות המפגשים בכל שבוע.

אם נסכם – אפשר למצוא כיום כמעט כל אפשרות ללמוד אנגלית, אז סביר להניח שתוכלו למצוא קורס המתאים לכם. יש קורסים זולים לאנגלית אך יש גם יקרים יותר, אך אתם תוכלו לבחור את הקורס המתאים לכם מבחינה כלכלית. כמו כן תוכלו לבחור אם ללמוד את הקורס בכיתה קטנה ומצומצמת עם מעט אנשים, למצוא קורס אנגלית קרוב לבית היות והקורסים נמצאים בכל רחבי הארץ וגם תוכלו למצוא קורס שמתאים לצרכים שלכם – לימוד אנגלית לעסקים או עזרה באנגלית ללימודים.

איפה אפשר ללמוד אנגלית?

ניתן למצוא קורס אנגלית כמעט בכל מקום בארץ. הנה רשימה של כמה מכללות שמלמדות אנגלית:
  • וולסטריט (Wall Street): רשת מכללות בערים רבות בארץ, ביניהם תל אביב, ירושלים, חיפה ועוד.
  • ברליץ (Berlitz): רשת מכללות בערים רבות בארץ, ביניהם תל אביב, ירושלים, חיפה ועוד.
  • דיאלוג – ביה"ס לשפות מטעם האוניברסיטה הפתוחה: דגש על דיבור אנגלית ברמה שוטפת.
  • eTeacher: קורס אנגלית באינטרנט.
  • ביירון (Byron): מכללה ללימוד אנגלית.
  • שפות סקול: מכללה בנתניה ללימוד אנגלית עסקית.
  • קמפוס: לימודי אנגלית בחו"ל במדינות שונות.
הרשימה כאן היא חלקית מאד. ניתן למצוא קורסים באנגלית במכללות השונות ברחבי הארץ.

מאמרים דומים:
קורס תוכנה דרך האינטרנט
מכללה למקצועות ההייטק

תגובות

‏יונית אמר/ה…
קודם כל אחלה כתבה! תודה רבה.

אשמח אם תוכלו לענות גם על כמה שאלות נוספות ויותר ספיציפיות כמו:

כמה עולה קורס אנגלית בדיאלוג?

כמה עולה קורס אנגלית בוול סטריט?

כמה עולה קורס אנגלית בברליץ?

מלבד זה הייתי שמחה לשמוע על מה אתם הייתם ממליצים- קורס אנגלית בברליץ או קורס אנגלית בדיאלוג.

אשמח לתשובה ממישהו...