קורס עיצוב תכשיטים

איפה אפשר ללמוד קורס עיצוב תכשיטים? כמה זה עולה? איזו תעודה מקבלים בסוף הקורס? ועוד שאלות נפוצות על קורס עיצוב תכשיטים בכתבה הבאה.

קורס עיצוב תכשיטים הוא קורס מרתק למי שאוהב את תחום האמנות ומחפש גם קריירה בזה. כיום תחום עיצוב התכשיטים (צורפות) מכיל בתוכו גם אלמנטים רבים של עיצוב, סטיילינג ואופנה ותמיד תוכלו לשלב ולדלג בין כל התחומים האלו.

איפה אפשר ללמוד קורס עיצוב תכשיטים?

ישנם שני סוגים עיקריים של קורס לעיצוב תכשיטים. הסוג הראשון הוא לימודי תעודה לעיצוב תכשיטים ונלמד במכללות ובתי ספר שונים לעיצוב ואופנה או בסדנאות וימי עיון מרוכזים. בלימודים מסוג זה מקבלים בדרך כלל תעודת בוגר קורס.

הסוג השני לעומת זאת הוא קורס עיצוב תכשיטים לתואר ראשון אותו אפשר לעשות למשל במכללת שנקר או בצלאל. לימודי צורפות או תכשיטנות לתואר ראשון נמשכים כארבע שנים וכוללים לימודים עיוניים רבים הקשורים ישירות ובעקיפין בתכשיטנות ולימודים מעשיים הנלמדים ע"י מורים ומדריכים מקצועיים.

כמה עולים לימודי תכשיטנות?

מחיר קורס לעיצוב תכשיטים משתנה לפי המכללה ובמספר השעות הנלמדות בקורס. המחיר הממוצע לקורס תכשיטנות ללימודי תעודה הוא כ-3000 ש"ח.

מכללות ובתי ספר ללימודי תכשיטנות

הנה רשימה של כמה מכללות המציעות קורס עיצוב תכשיטים במסלולים שונים:

שירלי וייסר - מעצבת תכשיטים המציעה קורס צורפות וקורס עיצוב תכשיטים בהתאמה אישית בסטודיו ביתי ברמת השרון.

מכללת תל חי - המכללה הממוקמת בצפון הרחוק מציעה אף היא לימודי צורפות הכוללים טכניקות רבות של עיצוב עם דגש להתאמה אישית לכל תלמיד.

הסדנה לצורפות - בית ספר פרטי ללימודי צורפות שהוקם ע"י יעל שקדי ומציע קורס צורפות מעמיק הכולל 300 שעות אקדמיות ובפיקוח משרד התמ"ת. הקורס מוצע בכמה מסלולים כגון לימודי בוקר שנתי או דו שנתי. כמו כן, ניתן להשתמש בפקדון השחרור מהצבא. הסדנה לצורפות ממוקמת בכפר סבא.

נילי ליאור - לימודי צורפות ע"י המעצבת בוגרת בצלאל נילי ליאור עם דגש על התאמה אישית לכל תלמיד.

חרוז כזה - רשת חנויות לתכשיטים וחרוזים המציעה דרך האקדמיה לתכשיטנות סדנאות שונות הקשורות לתחום כמו למשל סדנה לעיצוב תכשיטים למתחילים, סדנת עיצוב תכשיטנית מקצוענית, סדנת צורפות קרה ועוד.

האקדמיה לעיצוב אופנה בישראל - מכללה גדולה הממוקמת בראשון לציון ומציעה בין היתר קורס עיצוב תכשיטים ואביזרי אופנה המתפרס על פני שמונה מפגשים.

מאמרים דומים:
קורס קוסמטיקה

תגובות

מרכז תואר אמר/ה…
בחרתי לקחת קורס צורפות ועיצוב תכשיטים בירושלים. נדהמתי לגלות באיזו אומנות מדובר. הקורס תרם לי רבות, הן בפן האישי והן בפן העסקי. ללא ספק, כל אחד ואחת יכולה לקחת קורס מסוג זה, גם אלו שחושבים שלא קיים בהם פן אומנותי, זה נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו.