מכללת הדסה

והפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו "מכללה ביום", כל מה שרציתם לדעת על מכללת הדסה בירושלים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אין כמעט ירושלמי שלא מכיר את המכללה הותיקה מכללת הדסה היושבת ברח' הנביאים סמוך למגרש הרוסים במרכז העיר. מכללת הדסה היא אחת מהמכללות הותיקות בירושלים המציעה תחומי לימוד רבים במגוון מסלולי לימוד.

מכללת הדסה ירושלים

הלימודים האקמיים במכללת הדסה מתחלקים לארבעה בתי ספר:
  • בית ספר לתקשורת עיצוב במכללת הדסה - מציע לימודי עיצוב תעשייתי מכליל וחוג לתקשורת צילומית.
  • בית ספר לניהול בהדסה - מציע לימודי ניהול מערכות בריאות ותיירות.
  • בית ספר למדעי המחשב בהדסה - מציע חוג למדעי מחשב ותואר שני למדעי המחשב.
  • בית ספר למדעי בריאות והחיים בהדסה - מציע כמה לימודים שונים כגון: לימודי אופטומטריה, לימודי אופטומטריה לתואר שני, ביוטכנולוגיה, מדעי המעבדה הרפואית, מדעי בריאות הסביבה ועוד.
בנוסף, מציעה המכללה מסלולי לימוד נוספים כמו למשל מכינה קדם אקדמאית, בית ספר למלונאות, בית ספר להנדסאים ומכללה ללימודי חוץ הנקראת "מכללת תכלית" המציעה בין היתר לימודי בישול וקונדיטוריה, תקשורת ומולטימדיה ועוד.

מהו שכר הלימוד במכללת הדסה?

בתקנון שכר הלימוד המופיע באתר הרשמי של המכללה ניתן לראות כי שכר הלימוד בהדסה זהה לשכר לימוד לתואר ראשון באוניברסיטאות. ישנם מקרים בהם יגבה שכר לימוד נוסף וכדאי לעיין בתקנון הנ"ל כדי למצוא בדיוק את הסטטוס שאתם נמצאים בו.

הנחות ומלגות למכללת הדסה

כמו כל מוסד אקדמי מכובד ניתן למצוא הנחות ומלגות לפי תחומים שונים ומגוונים. למשל, לפי תקנון המכללה, תלמידים המשלמים את כל שכר הלימוד מראש יזכו להנחה של 2.5 אחוז. במקביל מציעה מכללת הדסה יחד עם מוסדות ועמותות שונות מלגות רבות כגון מלגות הצטיינות, מלגות לסטודנטים שיקחו פעולות התנדבותיות שונות בקהילה, מלגות סיוע ועוד. ניתן לקרוא על כל המלגות במכללה בקישור הזה.

כתובת המכללה

מכללת הדסה ממוקמת ברחוב הנביאים 37 בירושלים.

מס' הטלפון: 02-6291911 או 1-700-701414

כתבות נוספות בסדרה:
מכללת קיי

תגובות